2014. november 27., csütörtök

5.rész- A haverok visszaszerzése

A F.E.A.R-esek vára előtt álltunk meg.  Egy F.E.A.R-es katona jött ki az épületből:

-Mit akartok már?-kérdezte
-Elraboltátok két társunkat egy lányt és egy fiút.-mondta Andy
-Ááá szóval azokért?...Nos Andy Biersack...a főnökünk  egy ajánlatot tett neked....
-Mégpedig?
-Átadjátok nekünk az egész kis "hadseregeteket" és folytathatjátok a zenei karriereteket ,nyugodtan tehermentesen. Ha pedig nem fogadjátok el....akkor egyik társatok sem kerül ki innen élve...

Andy vett egy mély lélegzetet,és válaszolt:

-...Tudjátok ti szívtelenek hogy mennyit jelent nekünk egyetlen Rebel is? Ti biztos nem tudjátok...a mi szívünk mélyén igenis van annyi hűség hogy nem adjuk át a családunkat ilyen kegyetlen mészárlóknak!

A katona dühösen nézett Andyre,Andy is viszonozta a nézést. Majd a katona megszólalt:
-Jólvan ti akartátok...

Majd a F.E.A.R-es bement. Andy velünk szembe fordult és még mondott egy rövid beszédet:
-Nos....itt van ez a csata is...Emlékeztek amit a táborban mondtam:
-Igen!-kiáltott mindenki.
-Na akkor hajrá!!!

Mindenki berohant  és rárontott a felkészületlen F.E.A.R-es katonákra. Én fő célpontként Roxit és Alexet kerestem. Meg is találtam őket egy tömlöcben.

-Alex,Roxi itt vagytok?
-Itt vagyunk!-mondták egyszerre.
-Várjatok berúgom az ajtót!-mondtam
-Nem tudod ezt csak kulccsal tudod kinyitni!-mondta Alex.
-Kinél van a kulcs?
-A főnöküknél! A főnökük szobája fent van az emeleten! Menj fel a lépcsőn ott fordulj jobbra és ott lesz a főnök szobája!-mondta Roxi.
-Rendben köszi.

Felrohantam a lépcsőn (majdnem felestem a bénaságommal >.< ) És berúgtam az ajtót.

-Te meg ki vagy?-kérdezte a F.E.A.R főnök
-Egy Rebel aki jött megmenteni a barátait!-mondtam
-Áá szóval Andy Biersack semmirekellő csapatából való vagy....Ez kéne?- pörgette az ujjaival a kulcsokat a főnök.
-Igen!-mondtam egyet előre lépve.
-Nos ....lenne egy ajánlatom neked......ha át állsz hozzánk,nagyon jó dolgod lesz nálunk. Jobb közösség,jobb fizetség.....Ha viszont nem fogadod el ezt az ajánlatot akkor veled együtt imádott Andy Biersack-ed és a csapatod is meghal.
-Nem érdekelnek az undorító ajánlataid!-mondtam idegesen. A Rebeleknél nagyon jó dolgom van!

Megpróbáltam megint elvenni a kulcsokat,de az lett a vége hogy ráestem a térdemre.

-Úgy hallottam te vagy Andy Biersack kedvese...
-Nem vagyok a kedvese!-mondtam még mindig a térdemet fogva.
-Ch...akkor mi volt az a szenvedélyes első csók?
-De hát nem is....(A francba azokkal a rohadt kémekkel)
-Ne hazudj kémeim látták! Adok egy tippet....Ne szeress bele jobban!
-Mondtam már hogy nem szerettem bele!
-Aha persze....nehogy úgy járj mint Juliet! Juliet is csak egyszeri alkalomra kellet neki,aztán eldobta magától. Te is úgy fogsz járni.....
-Nem!!!! Egyébként is Julie hagyta ott Andyt,és nem fordítva!-mondtam dühösen.
-Rohadék....mondta mögülem Andy egyre közelebb és közelebb lépve  a főnökhöz.

-Ez az igazság!-mondta
-Igen?-kérdezte Andy majd beleszúrta a kést a főnök szívébe.

A főnök eldőlt a földön,de még a kulcsokat most is szorította.

-Nah ez elvan intézve-mondta elégedett mosollyal Andy.
-Bizony!-mondtam én is mosolyogva az ujjaimmal a kulcsokat forgatva.

Gyorsan visszaszaladtunk a tömlöcökhöz,és kiszabadítottuk az összes Rebelt. Kiérve még Andy bemutatott egyet. (Hiába ő mér csak ilyen ^3^ ) Győztünk. Visszaérve a táborba nem egy ˇˇfull jó kedvünk van zúzzunk szét mindent,és vedeljük a piát" hanem "kötözzük a sebeket "buli". Egy a fontos.... Győztünk!
                                                                        5.RÉSZ VÉGE



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése