2015. február 9., hétfő

10.rész Koncert,és a nagy bejelentés

Mikor visszaértünk a táborhelyre a fiúk épphogy lepakoltak,már mentek is próbálni az esti koncertre. Mi pedig ellehettünk a szobánkban. Éppen a Set The World Of Fire-t dúdolgattam amikor kopogtak.
Kinyitottam és Amanda állt az ajtóban.

"Beszélnünk kell Sarah Simson!"
-Beszélnünk kell Sarah Simson!
-Miről?
-Egy bizonyos emberről. De előbb engedj be!

Beengedtem és leült az ágyam szélére. Leültem mellé.

-Tudom hogy van valami köztetek Andy-vel. És nem is illetek össze-mondta szemrehányóan
-Ez lehet hogy csak a te véleményed.-mondtam
-Na ide figyelj! Én egy olyan lány vagyok hogy amit akar,azt el is éri. És kettőt pislantasz és Andy máris az enyém.
-Na azt megnézem...-mondtam
-Oké akkor ezt tisztáztuk. Csak ennyit akartam,már megyek is.

Azzal Amanda kiment én meg tovább dúdolgattam a dalt. Amanda ügye....hogy elcsábítja Andy-t....na azt meglátom. Nem látok rá sok esélyt de azért jobb vigyázni. Az ilyen szőkeségek-re jobban gerjednek a fiúk. A fiúk már javában próbáltak,halottam. Átmentem hozzájuk megnézni a próbát. Éppen a Rebel Love Song-ot énekelték én pedig besettenkedtem,úgy hogy ne vegyenek észre. De észrevettek. A "This is a Rebel Love song-nál" Andy mosolyogva rám nézett én pedig totál elpirultam. A szám végén odajött hozzám és átölelt.

-Ez csak neked szólt...-súgta a fülembe
-Komcsi?-kérdeztem vigyorogva
-Komcsi- puszilta meg a homlokomat.

"Nekem pedig egész nap Andy járt az eszembe"
Majd folytatták a próbát. Én pedig csak ámulva néztem. Aztán jött az esti koncert. Andy-ékkel együtt elmentünk a helyszínre. Odaadták a jegyeket mi pedig benyomoltunk az első sorba. Amikor elkezdődött a konci mindenki sikított,és elkezdődött a Hearth Of fire. A koncert végén vissza mentünk a táborba,és mindenki felment a szobájába. Nekem pedig egész nap Andy járt az eszembe,és egyszerűen nem bírtam kiverni a fejemből. Ma.....el kell mondanom neki. Átszaladtam Andy szobája elé,és bekopogtam. Andy rögtön kinyitotta az ajtót.

-Andy beszélnünk kell! Sürgős!-mondtam
-Gyere be!-invitált be

Leült az ágya szélére,és érdeklődően rám nézett,és kíváncsi volt rá hogy miért zargatom már megint.

-Szóval....egyszer kérdezted hogy lennék-e a barátnőd.
-És?
-És....örömmel leszek!-mondtam kicsattanó örömmel.

Andy felpattant és odajött hozzám,és vadul csókolózni kezdtünk. Majd Andy még mindíg közel hajolva hozzám ezt mondta:


-Ugye tudod hogy most én vagyok a világ legboldogabb embere?
-Hát....mondtam én is mosolyogva
-Aludj nálam!
-Nem lesz abból baj?
-Nem.

és ott aludtam nála. Nem történt semmi és nem is próbálkozott. Én felé fordulva aludtam,és ő is felém fordult. Megpuszilta a homlokomat én pedig még jobban hozzá bújtam.


                                                                     


                                                                     10.rész VÉGE

2 megjegyzés: