2015. március 4., szerda

12.rész: A levél

"És most tovább rajzoltam"
A tegnapi látogatás óta Roxal és Alex nagyon elhalkultak. És nem mentek egymás nélkül sehova. Tegnap nem nagyon tudtam aludni,ezért elkezdtem rajzolni,és most tovább rajzoltam.

*Andy szemszöge*

Éppen az ágyamon ültem és azon gondolkoztam hogy az egész tábornak költöznie kéne. Oda kéne költöznünk a város szélére,az tökéletesen jó lenne. Közelebb lennénk a városhoz,és akkor már lehetne használni a telókat és a laptopokat. Egyszer csak kopogtak. Kinyitottam az ajtót és a legnagyobb meglepetésemre Amanda állt ott.

"Amanda állt az ajtóban"
-Szia Amanda .Mit szeretnél?
-Ezt inkább....beszéljük meg odabent-mondta Amanda komolyan.

Bementünk és leültünk az ágyra.

-Szóval...
-Szóval...csak...azt szeretném kérdezni hogy...neked mi tetszik Sarah-ba?-kérdezte Amanda elég közel hajolva hozzám.
"Egy kis bukott tündér"
-Mi tetszik benne..nos tetszik a mosolya,a szeme,a hajának az illata,az egész lénye tetszik. Amikor nevet olyan mint egy tündér. Egy kis bukott tündér.-mondtam mosolyogva.

Látszott Amandán hogy nem ezt a választ várta,de nem bántam. Már először rájöttem hogy elakar csábítani Sarahtól.

-Aha értem...-mondta csalódottan. Na megyek nem zavarlak.

Ki kísértem,és visszamentem a szobámba.



*Sarah szemszöge*

A rajzom utolsóvonalait rajzoltam,amikor kopogtak. Kinyitottam és Jake állt az ajtóban egy levéllel a kezében.

-Ez neked jött-adat át a levelet.
-Kitől jött?
-Egy szőke kontyos nő adta oda,és azt mondta csakis kizárólag neked adjam oda.
-Anyu...ő volt az. Köszi!-köszöntem el Jake-től

Leültem az ágyamra és kibontottam. A borítóra csak ez volt ráírva: Sarah Simson-nak. Ez állt a levélben:

Összehajtottam a levelet és eleredtek a könnyeim.
Ez a levél mindent leírt a szüleim érzéseiről. Nem utálnak sőt...szeretnek,és hiányzom nekik. És most nem érdekelt hogy elkenődött a szemfestékem.  Elmegyek hozzájuk....de nem egyedül. Andy eljönne velem? Felpattantam az ágyról és siető léptekkel mentem Andy-hez. Bementem a szobába (semmi kopogás áh minek :D) és Andy pont a pólóját vette le.

-Andy van e-akadt meg a szavam.
-Kopogni luxus?-kérdezte Andy
-Hát...bocsi-mondtam elfordulva
-Visszafordulhatsz!

Visszafordultam,és Andy kérdőn nézett rám.

-Te sírtál?
-I-igen és emiatt jöttem hozzád. Szóval a szüleimtől kaptam egy bocsánat kérő levelet,és...úgy döntöttem elmegyek hozzájuk. Eljönnél velem?
-Mire vannak a pasik?-kérdezte Andy nevetve.
-Köszi!!!-mondtam puszit nyomva a szájára
-Mehetünk holnap?-kérdeztem
-Mehetünk-mondta Andy majd becsukta a szemét és szorosan megölelt. Én is lehunytam a szemem. és beleéltem magam a pillanatba. 

 

12.rész VÉGE



3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, csak lécci siess a kövi résszel! :D

    VálaszTörlés
  2. Megpróbálok de haladni kell a másik történetemmel is
    ;D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett :3 Én ma kezdtem el olvasni és nagyon beleszerettem a blogodba <3 Várom a folytatást :D

    VálaszTörlés