2015. augusztus 18., kedd

10.000 Olvasó-ra *-*

Halii ^^ Nos átléptünk egy szép számot... a 10.000-et *w* . Amikor megláttam nem hittem a szememnek. És érdekes hogy ezt később kezdtem mint az előző blogomat és mégis többen vagytok :) Nagyon szépen köszönöm nektek hogy ennyien támogattatok és biztattatok. És azt ia ha elolvastatok egy részt,vagy legalább beleolvastatok :) Remélem ez a szám majd növekedni fog :)

Másik dolog. Ugye rengeteg Army tag szeretné hogy a BVB itt koncertezzen az országban. Ezért indított egy kedves ismerősöm egy petíciót. Írjátok alá ha szeretnétek a koncertet :) Most is elég sok van de persze még több kéne :)

Itt a linkje:http://www.peticiok.com/black_veil_brides_koncert

Mégegyszer köszönöm hogy ennyien olvassátok a blogomat, nagyon jól esik ♥ Köszönöm a pozitív kommenteket és persze a negatívakat is elfogadom :) .

További szép napot! ♥

3 megjegyzés:

  1. Sziaaa :3
    Először is gratu a több mimt 10.000 olvasóhoz.
    Másodszor pedig imádom a blogod, végre BVB Army-k. Kb. én is így voltam mimt Sarah, Emosnal csufolt egy-ket oszt tarsam, de most már nem. Örülök, hogy vannak még Magyarországon BVB fanok. ♥♥ Nekem is van egy barátnőm, aki az és olyan jó :D
    Visszatérve a blogodra; imádom, akarom, szeretem. És ez a három szó jellemzi azt is, amit Andy-re irnék ♥♡♥♡
    Hamar következőt :*

    VálaszTörlés
  2. Úristen köszi *-* Megpróbálom hozni a következőt :* Anniyra jó ilyen kommenteket olvasni ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia nos arra gondoltam, hogy mivel ugye ilyen jól írsz, meg mondtad, hogy fejtsem ki, miért tetszik a blogod, ezért arra gondoltam, hogy kapsz egy kis díjat ----> http://tinibolrocksztar.blogspot.hu/2015/10/dij-4.html
      Xx

      Törlés